Wie wordt onze Grote Clubactie kanjer? Hier de tussenstand:

Beste Jeugdleden,

Hieronder de tussenstand per 9-11-17 van welk jeugdlid de meeste loten heeft verkocht:

Naam Elftal Verkochte loten
Milan Koster JO13-2 79
Lesley Kuipers JO13-1 54
Kjell Bijl JO13-2 50
Rick de Jong JO13-1 44
Karan Bajnath JO15-2 13
Bibi Dreczko JO13-1 6
Yoeri de bakker JO13-1 3
Haridu Mullevithana JO13-1 4

Hoe wordt jouw kind Grote Clubactie Kanjer?

Grote Clubactie Kanjer kan jouw zoon of dochter worden door zoveel mogelijk Grote Clubactie loten te verkopen voor VV Kwadijk. Wordt hij/zij uitgeroepen tot Kanjer, dan heeft hij/zij de meeste loten verkocht en is de beloning een cadeaubon €50 te besteden in onze webshop (je kan dan zelf bijv. een mooie bal, voetbaltas of trainingspak kiezen). Voor nummer 2 en 3 hebben we ook een leuke prijzen.Vergeten jullie niet de boekjes met de verkochte loten in te leveren dit kan of bij jullie leider of in de bestuurskamer?? De boekjes kunnen tot uiterlijk woensdag 15 november ingeleverd worden in de bestuurskamer.

Heeft u al een lot gekocht bij een van onze jeugdspelers uit de JO9 – JO13 en JO15? U kunt ook op de club loten kopen in de bestuurskamer of online via deze link http://clubactie.nl/actie/VvKwadijk. Steunt u ook onze club??

Mensen die loten kopen maken kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,- en de tweede prijs een mooie Volkswagen Up. En het mooie is dat per lot van €3,00 gewoon 80% naar de vereniging gaat. De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 13 december 2017. Vanaf 14 december staat de trekkingsuitslag op clubactie.nl.