Wedstrijdzaken app

INTRODUCTIE

Vanaf het nieuwe seizoen 2017/2018 worden de wedstrijdformulieren “mobiel” ingevuld met de Wedstrijdzaken app en er is afscheid genomen van de plastic spelerspassen. Voor de coaches en scheidsrechters betekent dit een verandering van werkwijze. Op deze pagina vindt je informatie over het gebruik van deWedstrijdzaken App.

APP DOWNLOADEN

HANDIG OM TE WETEN

• Het mobiele wedstrijdformulier (mDWF) wordt gebruikt voor alle competitie- en bekerwedstrijden vanaf de JO12 en MO12. Het “oude” DWF is niet meer beschikbaar. Ook het senioren 7 tegen 7 voetbal geeft de uitslag door via de Wedstrijdzaken app. Voor Onder 8 t/m Onder 11 is er geen verandering. Geen gebruik mDWF, maar de uitslag invoeren via Sportlink Club.
  • De gebruikers van de Wedstrijdzaken app kunnen alleen registreren en inloggen met het e-mailadres dat vastligt in jullie ledenadministratie.
  • De teammanager heeft in de Wedstrijdzaken app de extra mogelijkheid om de fotootjes voor de digitale spelerspassen van zijn teamleden aan te passen. Bewaak en zorg ervoor dat alle spelende leden tijdig een goede foto hebben. Bestaande foto’s kunnen vervangen worden tot 1 november.
  • De Wedstrijdzaken app wordt, net als andere apps, zo nu en dan ge-update. In de week van 21 augustus komt er weer een update. Deze update zal o.a. functies bevatten voor de controle op het spelregelbewijs, de controle op de trainerslicentie, het invullen van tijdstraffen en het kunnen delen van de pdf wedstrijdformulier. Allemaal bekende functies in het “oude DWF”, die nu ook terugkomen in het mDWF.
  • In de week van 21 augustus komt er ook een update van de voetbal.nl app. De nieuwe app ziet er compleet anders uit en kent veel nieuwe opties. Erg handig is dat je met één account kan inloggen in zowel de Wedstrijdzaken app als de nieuwe voetbal.nl app.
  • Beide apps zijn in principe aanvullend op elkaar en bedienen deels verschillende doelgroepen. De voetbal.nl app is voor elke voetballiefhebber, leden en niet-leden van een voetbalvereniging, die programma’s, uitslagen en standen van hun favoriete teams wil zien. De Wedstrijdzaken app is in eerste instantie bestemd voor de leden die een rol spelen bij het invullen van de wedstrijdformulieren. Niet elke speler hoeft deze app dus in gebruik te nemen.