Wedstrijdverslag Kwiek 78 JO9-1 – Kwadijk JO9-1 (1-9) 28 Oktober 2017

Na een weekje rust mochten we vandaag uitslapen en begonnen we pas om 10:30 tegen Kwiek ‘78 JO9-2 op hun mooie locatie in Avenhorn.

We hadden geen wissel en de coach van Kwiek vond dat dat wel wat zielig voor ons maar wij hadden er geen enkel probleem mee! Op de training en ook tijdens de warming up (rondootje!) hebben we veel aandacht besteed aan samen spelen positie kiezen en snel “tikken”. In de wedstrijd ging dat ook heel goed! We stonden snel voor! Terwijl Kwiek veel op een kluitje speelde zochten wij door samenspel goed de ruimte op! Met Jelle S op doel, Allison en Jelle van W in de verdediging, Daan op het middenveld en Mika en Tom in de aanval liep het gesmeerd en ook het publiek heeft genoten! Jelle S heeft nog gescoord uit een penalty waar hij samen met Allison de legendarische penalty van Jesper Olsen en Johan Cruyff tegen Helmond Sport uit 1982 imiteerden! Volgende training gaan we aandacht geven aan het neerzetten van “een muurtje” want het was erg interessant om te zien hoe dat nu werd uitgevoerd in de wedstrijd 🙂 Oh ja we hebben 1-9 gewonnen maar wat belangrijker was dat er goed samengespeeld werd!
Tot volgende week! Groetjes “de coach”