Volendam JO12-7 – Kwadijk JO12-1

Zaterdag 12-10-2019 stond de wedstrijd tegen Volendam op het programma. Dus om 5 uur ging de wekker en begon de voorbereiding tactieken/opstelling en wat we gingen doen als we op achterstand zouden komen. Coach zijn van deze kampioenen is niet altijd rozegeur en maneschijn.

Om 9 uur was het dan zover. We begonnen goed aan de wedstrijd en creeerden al snel een aantal kansen. We gaven weinig kansen weg en kwamen verdiend op 0-1. Daarna ging de wedstrijd gelijk op en creeerden Volendam en Kwadijk allebei een aantal kansen. Uit een van de Volendamse kansen maakten ze 1-1. Vlak voor rust maakten we 1-2.

In de rust nog een keer goed de afspraken doorgenomen. In de tweede helft waren we aan elkaar gewaagd. We bleven goed in onze positie spelen en we kwamen er in de counter steeds goed uit. Na een voorzet van Milan maakte Mika een echte spitsen goal. Hij kwam goed voor de verdediger en kopte de bal tegen de touwen. 1-3. Daarna controleerden we de rest van de wedstrijd. Eindstand 1-3.

Vandaag hebben jullie maar weer laten zien, dat als we hard werken en elkaar helpen we van iedereen kunnen winnen. Man of the match : Milan,luuk, Mika,Jelle,Luca,Daan,Abdu,lla,Jahrensio.

Jullie coach Tidde