Voetbalclinic Kwadijk

Voor de tweede keer was er afgelopen woensdag 23 oktober een ware voetbalclinic bij Kwadijk georganiseerd.

Voor alle jeugdteams waren er verschillende trainingen georganiseerd door onze hoofdtrainer RON Smet en assistent trainer Dirk Ontijt. Natuurlijk konden deze mannen dit niet alleen en na een kleine oproep stonden daar verschillende vrijwilligers om beide mannen te ondersteunen. Ik heb deze dag alleen maar positieve geluiden gehoord. Zowel de kinderen als de mensen er omheen hebben wederom genoten van deze dag. Na afloop van de ochtend shift waren er pannenkoeken voor de kids en na de middag was er patat en snacks voor de grotere.

Via deze wil ik dat ook onze hoofdtrainer Ron Smet en zijn assistent Dirk Ontijt weer hartelijk bedanken voor deze fantastische dag. Ook wil ik via deze weg ons bestuur, alle vrijwilligers bedanken en de mensen die op het veld stonden, de mensen achter de bar de mensen in de keuken (patat bakken, pannenkoeken, snacks) en verder iedereen die ik vergeten ben. Zonder al deze mensen geen voetbal clinic voor onze kids.

Zo zie je maar weer waar een kleine club groot in is en dat ik trots ben dat ik tot deze familie mag horen

FREDje