Uitslagen zaterdag 21 maart 2015

Afgelopen zaterdag 21 maart was er weer een vol programma. Er zijn weer veel doelpunten gemaakt en het was weer genieten van de mooie combinaties. Onze kleinste jeugd (de F1) wist te winnen bij Monnickendam met 1-3. Beide E-teams speelde thuis en onze E1 pakte de volle drie punten tegen de Beemster en won met maar liefst 7-0. De E2 had het moeilijker en moest in deze spannende wedstrijd uiteindelijk de punten delen met Purmerland (5-5.)

Onze D-dames speelde tevens thuis en wonnen met 3-0 van Succes. Onze D3 spande de kroon met het aantal gemaakte doelpunten, namelijk 17 stuks, zonder tegentreffers pakte ze de overwinning tegen BOL. De D2M hadden een lastige ochtend bij Sporting Krommenie en moeste de punten daar achter laten (5-2.) De D1 speelde in de middag thuis tegen SDOB en wist te winnen met 4 doelpunten verschil (5-1.) Beide C-elftallen mochten aantreden op de sportvelden in Broek in Waterland. De C1 wist met 5-3 te winnen van de C1 van SDOB. De C2 moest zijn meerdere erkennen in de C2 van SDOB en verloor met 3-0. Onze B-junioren hadden thuis moeite met Sporting Krommenie en moesten zesmaal de bal uit het net halen, ze wisten er zelf twee te scoren, maar zagen de tegenstander naar huis gaan met de drie punten. Ook onze A-junioren wisten de tegenstander niet te verslaan en verloren met 6-1 van de Foresters.

Er werden dit weekend 11 wedstrijden gespeeld waarvan er 4 verloren gingen, 1 gelijk werd gespeeld en 6 werden gewonnen. Het totaal aantal verzamelde punten komt daarmee op 19. Onze jongens en meisjes moesten dit weekend 30 maal het bal uit het eigen net halen, maar wisten maar liefst 50 maal de bal in de touwen van de tegenstander te schieten. Al met al een heerlijke voetbal zaterdag, volgend weekend staan er tevens weer mooie wedstrijden op het programma.