Reunie

Nog even een herinnering voor degenen , die per mail of post benaderd zijn en zich willen opgeven en voor degenen , die lid of lid geweest zijn en geen uitnodiging hebben gehad. Van deze laatste groep waren geen adres of e-mail gegevens bekend, zodoende deze oproep.

Geef je op, het liefst voor 1 februari 2023 ,  en maak er een mooi feest van.

1933-2023                     90 jaar                                uitnodiging reunie

Beste lezer,

U ontvangt deze uitnodiging van voetbalvereniging Kwadijk, omdat deze dit jaar 90 jaar bestaat. Ter gelegenheid hiervan vindt het bestuur het leuk om een reunie te organiseren. U bent in het verleden lid geweest of nog lid van VV Kwadijk en daarom nodigen wij u uit.

Wanneer: 2e Paasdag 10 april 2023

Tijd: volgt later, als het aantal deelnemers bekend is

Waar: in de kantine van VV Kwadijk

Adres: Reinoud van Brederodestraat 9 ,1471 CN Kwadijk

U wordt in de kantine ontvangen met koffie/thee en een gebakje. Vervolgens gaan we rond met lekkere hapjes en er wordt een broodje geserveerd. Drankjes zijn voor eigen rekening.

Om de kosten te drukken vragen we een bijdrage van 25 euro en indien u met uw partner komt 40,00 euro.

De bijdrage kunt u overmaken naar rekeningnummer  NL28 RABO 035 415 4699 t.n.v. VV Kwadijk o.v.v. Reunie 2023. Na betaling bent u ingeschreven.

U kunt per voorkeur per e-mail: kwadijk90jaar@hotmail.com   danwel per briefje aan de club (zie bovenstaand adres) laten weten of u komt. Graag vragen we te reageren voor 1 februari 2023 i.v.m. het organiseren van het geheel.

Het lijkt ons leuk om weer oude bekenden te ontmoeten en herinneringen op te halen.

Met vriendelijke groeten,

De organisatiecommissie “”reunie 2023”