Rabo clubsupport

Gisteren met Eric naar de Purmarijn geweest om de cheque van de Rabobank in ontvangst te nemen van de actie Clubsupport . We hadden geen idee hoeveel mensen op Kwadijk gestemd hadden, dus was het spannend hoeveel we zouden krijgen. De grote zaal was goed gevuld

en er waren 215 enveloppen, dus zoveel clubs hadden zich aangemeld.

We werden welkom geheten door directeur Eric Zwart en een drumband uit Volendam. Opeens kwamen er twee beveiligers het toneel op. Wat was er aan de hand ? Nee toch, de ” Koninklijke Familie en Prinses Beatrix ” betraden het toneel. ( Schitterend neergezet door Theatergroep Flexibel voor mensen met een verstandelijke beperking )

Ze waren blij dat ze deze avond konden meemaken. Na wat gebabbel werd er vanaf tien afgeteld en mochten we de envelop openmaken.

Dit bedrag kwam tevoorschijn. 1 stem was goed voor € 1,63 , dus hadden ongeveer 115 mensen voor Kwadijk gestemd. Hierbij wil het bestuur hen ook hartelijk danken voor hun stem.