Nieuwe apps VOETBAL.NL en Wedstrijdzaken KNVB

Dit seizoen kunnen alle leden van onze vereniging van start met een vernieuwde Voetbal.nl app en met de app KNVB Wedstrijdzaken. Hierdoor veranderd er naast het digitale wedstrijdformulier veel!

De Voetbal.nl app
Uitslagen, standen, programma’s, vrijwilligerstaken inroosteren en nog veel meer. Die gegevens vind je allemaal terug in de Voetbal.nl app. Met de app ben je altijd direct op de hoogte van al het nieuws van je eigen team en van je favoriete clubs, spelers en andere teams. Registreer je in de app met het e-mailadres waarop je bij de KNVB bekend bent (in ledenadministratie Sportlink).

De app Wedstrijdzaken KNVB
Naast de nieuwe Voetbal.nl app is er ook een vernieuwde Wedstrijdzaken KNVB app. Houd jij je op de club bezig met alle zaken rondom het wedstrijdformulier? Ben jij aanvoerder, teammanager, wedstrijdsecretaris of clubscheidsrechter? Download dan de vernieuwde app Wedstrijdzaken. Dé app waarmee je digitaal het formulier voor alle zaken rondom een wedstrijd zoals spelersopgaaf, scores en tuchtzaken vastlegt. Registreer je in de app met het e-mailadres waarop je bij de KNVB bekend bent (in ledenadministratie Sportlink). De app waar tevens je digitale spelerspas in zit, deze is nodig om deel te mogen nemen aan de wedstrijd.

De inloggegevens en het wachtwoord voor Voetbal.nl en de KNVB Wedstrijdzaken app komen overeen, dat maakt het allemaal net even wat handiger voor je.

Zoals je hierboven kunt lezen is het e-mailadres dat bij onze leden geregistreerd staat van groot belang. De inloggegevens en het wachtwoord voor Voetbal.nl en de KNVB Wedstrijdzaken app komen overeen, dat maakt het allemaal net even wat makkelijker voor je.
De leiders worden nu gevraagd om deze e-mailadressen te checken van de teamleden en door te geven aan de ledenadministratie.

Bij de digitale spelerspas staat een pasfoto, wanneer deze aangepast wordt, dient deze vervangen te worden door een pasfoto en geen ander soort foto’s, hierdoor loop je de kans om niet te mogen deelnemen aan de wedstrijd.

Gebruik de juiste app

Belangrijk is dat de KNVB Wedstrijdzaken app alleen gebruikt dient te worden door mensen met een actieve rol bij het wedstrijdformulier. Voor de andere spelers, leden, ouders enzovoorts is de Voetbal.nl app en website veel interessanter.
Belangrijk: Spelers hebben KNVB Wedstrijdzaken NIET nodig om hun spelerspas te kunnen tonen. De pas is digitaal beschikbaar voor de scheidsrechters.