Kwadijk JO12-1/ZOB JO12-2

Vandaag 23-11-2019 de eerste wedstrijd van de twee, die ons moet leiden naar het kampioenschap. We speelden thuis om 11 uur tegen ZOB JO12-2. We begonnen goed aan de wedstrijd en kregen wat mogelijkheden waar slordig mee werd omgesprongen. Gedurende de eerste helft kreeg ZOB een aantal kansen, waarvan ze er twee benutten. Vlak voor de rust maakten we de 1-2. Ruststand 1-2.

De tweede helft waren we aan elkaar gewaagd en creeerden we over en weer kansen. Enkel gingen we er de tweede helft beter mee om en maakten we snel de 2-2, de 3-2 en de 4-2. ZOB maakte nog wel 4-3, daarna gaven we niks meer weg en vochten voor elke meter. Eindstand 4-3.

Volgende week de wedstrijd tegen Oosthuizen, dan kunnen we ons zelf belonen voor het goede vechtlust, met het kampioenschap.

Een trotse coach Tidde