Kwadijk JO12-1 tegen Volendam JO12-8

Vandaag was het eindelijk zover. Na zeven bekerwedstrijden begon eindelijk de competitie. Onze eerste wedstrijd was tegen Volendam JO12-8. Vanaf het begin waren de ploegen aan elkaar gewaagd en kregen beide teams kansen. Volendam kwam op 0-1 voorsprong. Nog voor de rust wisten we de achterstand om te buigen naar een 2-1 voorsprong. In de rust hebben we de afspraken die we hadden gemaakt nog een keer doorgesproken.

We begonnen na de rust scherper aan de wedstrijd en kwamen ook verdiend op 3-1. Daarna dachten sommigen, dat de wedstrijd al gespeeld was, maar Volendam maakte 3-2. Vanaf dat moment waren we weer bij de les en maakten de 4-2. Daarna gaven we niks meer weg en hadden zelfs nog wel kansen om de score hoger te laten uitvallen.

man of de match : Luca Swart

jullie coach Tidde.