Kwadijk JO12-1 – P’steijn JO12-2

Trouwe supporters van de JO12-1. Vandaag moesten we om 11 uur tegen Purmersteijn. De Boys hadden er zin in en begonnen goed aan de wedstrijd. We hielden de linies goed gesloten en creëerden een aantal kansen. De een of twee mogelijkheden werden door Luca goed gepakt. Een van de afstandschoten van Milan bezorgde ons de 1-0 voorsprong, dat tevens de ruststand was.

De tweede helft begon Purmersteijn wat fysieker te spelen en wij hadden het er moeilijk mee. Ook omdat onze linies ver uit elkaar speelden, daardoor gaven we hun te veel ruimte. We lieten ons ook uit ons spel halen door te reageren op beslissingen van de scheidsrechter. Heren , laat beslissingen van de scheidsrechter voor zijn rekening en probeer opmerkingen van de tegenstander te negeren.

Boys . in die paar weken dat ik jullie coach ben, ben ik super trots op jullie instelling, werklust en hoe jullie met elkaar omgaan. Voordat ik het vergeet, helaas 1-3 verloren.

P.S. Volgende week Volendam uit om 9 uur. Gaan we er weer een leuke wedstrijd van maken.

Coach Tidde