Verslag van een koud trainingskamp

Het trainingskamp is begonnen. Een ijskoude wind wordt getrotseerd, maar de kanjers ( jeugd en begeleiders )  houden vol. Gelukkig wordt er nu veel binnen gedaan. De vrijwilligers doen hun best. Hieronder kunt u zien wie het geheel sponsort, Fraai uitgebeeld door Marleen Hooijer.

Om 11.30 wordt iedereen welkom geheten door Elmar. daarna wordt om 12.00 begonnen met de lunch. er is volop te eten en er wordt gretig gehapt . Niemand komt tekort. na een uurtje is het dan zover. de kou moet getrotseerd worden, maar het zonnetje schijnt gelukkig.
eerst is er een warming-up van iedereen geleid door Patrick. dan worden er onder leiding van wat trainers, 1e elftal-spelers en vrijwilligers wedstrijdjes en baloefeningen gedaan. sommige onderdelen worden wat ingekort i.v.m. de kou en wordt er binnen warme chocolademelk gedronken om de inwendige mens wat op te warmen. om half zes is het middagprogramma ten einde en wordt het avondeten opgediend. natuurlijk is er de warme, vette hap met patat , kroket en frikandel , maar er wordt ook gezorgd voor degene die liever wat anders eten. om 19.00 start het avondprogramma met o.a. darten , sjoelen en gamen en daarna tot 23.00 uur bingo.
het oorspronkelijk plan was om daarna in tenten op het veld te overnachten, maar het was echter toch te koud om buiten te slapen, dus ging iedereen thuis slapen en werden we de volgende ochtend aan het ontbijt verwacht. daarna werden er nog wat trainingen gedaan en in de zaal was er ook een programma . om 11.00 uur startte de strijd om de penaltybokaal, waarvan je hierna de uitslag ziet.
uitslag penaltybokaal:
JO9-1
1 : Joey Velzen  2: Tom Jonk 3: Niels Tulleners
JO13-1
1 : Kjell Bijl 2 : Yoeri de Bakker 3 : Bibi Dreczko
JO13-2
1 : Luca Swart  2 : Tristan Nijman 3 : Emma Verlaan
JO15-2
1 : Ole de Heus  2: Niels Vos  3 : Mika v/d Meijden.
na de uitreiking van de bokalen zat het trainingskamp erop en ging iedereen volgens mij tevreden naar huis. dankzij de vrijwilligers, die de kou op de koop toe namen, is het een geslaagd weekend geworden. heel erg bedankt, dames en heren. ook alle sponsors bedankt, zodat er genoeg eten en drinken was.
volgend jaar weer, hoop ik en dan maken we er een traditie van.
harry.
( p.s. binnenkort hoop ik de foto’s op de site te plaatsen, ik zal daar melding van maken ).