Jeugddag Groot Succes

Zaterdag 01 juni 2013 stond de Jeugddag van VV Kwadijk weer op het programma. Met het jeugdbestuur om de tafel hoe wij aan deze dag invulling zouden gaan geven.

Zoals voorgaande jaren natuurlijk in samenwerking met Peter Janneman die vwb het wedstrijdgedeelte de verantwoording weer op zich zou nemen. Peter gaf aan dat hij dit op één voorwaarde wilde doen en dat was dat hij hierbij hulp zou krijgen van Jeroen Berg. Kennelijk was tussen deze twee vorig jaar iets moois opgebloeid….? Voor ons geen probleem.

Het resultaat van deze samenwerking hebben we gisteren mee kunnen maken. Langs deze weg Peter en Jeroen, top geregeld en bedankt voor jullie inzet namens de jeugd van VV Kwadijk! Het vuurwerk was top!

Het Jeugdbestuur van VV Kwadijk; Damanja, Eric vd.V., Jolanda, Robin jullie ook bedankt voor jullie inzet in de organisatie van deze dag. Fantastische prijzen en ik heb de jeugd zien glunderen en daar doe je het voor!

Tussen de wedstrijden door werd er om de penaltybokaal gestreden in de diverse categorieën. Dit was niet mogelijk geweest als we geen keeper hadden gehad. Randall bedankt voor je medewerking en inzet!

De wedstrijden werd geleid door zeer ervaren KNVB topscheidsrechters; Oscar, Jeroen, Peter en Fredje. Geen wanklank gehoord goed gedaan heren en bedankt voor jullie inzet!

Dan was er onze penningmeester Paul die de drijvende kracht is vwb. die niet geheel onbelangrijke financiële sector van VV Kwadijk. Daarnaast manusje van alles vwb dienst doen achter de bar, regelen dat er genoeg te happen en te drinken valt, helpen met de opbouw, schoonmaak etc.etc. Hierbij werd hij vakkundig bijgestaan door Brigitte, Jolanda, Harry, Mariëlle, Desiree en Dianne.

Regelen van de loterij, muntenverkoop ( prima idee trouwens en werkte goed) bardienst etc.etc. Ook jullie bijdrage heeft geresulteerd in een prima Jeugddag!
Ouders, opa’s/oma’s, familie en andere aanverwanten! Ook jullie bedankt voor jullie deelname of aanwezigheid.

Ik wil degene die het aangaat langs deze weg nog even persoonlijk bedanken ook namens de begeleiding van de D1 dat jullie ons zo in het zonnetje hebben gezet! Ik spreek ook namens hen als ik zeg dat wij het met plezier doen en gedaan hebben!

Eén persoon wil ik toch echt even apart noemen; Peter Waaksma van Timmer- en aanmersbedrijf Kwadijkbouw (www.kwadijkbouw.nl). Doorzijn persoonlijke inbreng, inzet en sponsoring is er veel mogelijk gemaakt binnen onze club VV Kwadijk. Peter, top en ik hoop dat je dit nog vele jaren kan, mag en wil doen!

En natuurlijk last but not least; Onze JEUGDSPELERS van VV Kwadijk. Waar een klein dorpscluppie toch groot in kan zijn!

3  Teams die kampioen zijn geworden op basis van inzet en begeleiding/training/coaching. En onze E1 die net één puntje te kort kwamen, maar zich trots 2e mag noemen. Ik spreek namens het Jeugd-en Hoofdbestuur als ik zeg dat wij trots op jullie zijn! Goed gedaan jongens en meisjes!

Al met al ga ik afsluiten met de opmerking dat de Jeugddag van 01 juni 2013 een topdag is geweest!

Mocht ik mensen vergeten zijn dan bij deze mijn dank en waardering.

Een trotse voorzitter van VV Kwadijk,

Eric Binkhuysen