Inleveren boekjes Grote Clubactie

Beste Jeugdleden,

Vergeten jullie niet de boekjes met de verkochte loten in te leveren dit kan of bij jullie leider of in de bestuurskamer?? De boekjes kunnen tot uiterlijk zaterdag 11 november ingeleverd worden.

Heeft u al een lot gekocht bij een van onze jeugdspelers uit de JO9 – JO13 en JO15? U kunt ook op de club loten kopen in de bestuurskamer of online via deze link http://clubactie.nl/actie/VvKwadijk. Steunt u ook onze club??

Mensen die loten kopen maken kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,- en de tweede prijs een mooie Volkswagen Up. En het mooie is dat per lot van €3,00 gewoon 80% naar de vereniging gaat. De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 13 december 2017. Vanaf 14 december staat de trekkingsuitslag op clubactie.nl.

Ook is het mogelijk om een Superlot te kopen voor €150, het Superlot vertegenwoordigt 50 reguliere loten. Met de Superlotverkoop maakt onze club kans op het Grote Clubfeest t.w.v. € 5.000,-.

We hadden al 3 superloten verkocht aan:

• Kwadijkbouw
  • Glaswacht Zaanstreek
  • Harry Tiepel

Maar we hebben onlangs nog 2 superloten mogen verkopen aan:

• Familie Binkhuysen
  • Familie Koster

Hiervoor onze dank, wie volgt??

Kanjers, nog veel succes met de verkoop!