Hart voor de club

Er is weer wat verbeterd aan het clubhuis. Dankzij Eric Bijl , werkzaam bij Glaswacht Zaandam , is er dubbele beglazing aangebracht in de benedenkantine. Hierbij nog veel dank aan Eric, die dit voor de club voor elkaar heeft gekregen.

Verder is de verfkwast er aan te pas gekomen. Jaap Bouwes, wie ? Jaap Bouwes is oud-lid /ex-voorzitter/ bouwer kantine en heeft zo’n groot hart voor de club, dat hij als hij zin heeft allerlei klussen voor de club uitvoert. Zo heeft hij samen met Peter Waaksma een nieuwe achterdeur geplaatst, met Harry nieuwe scharnieren aan de voordeur, verder heeft Jaap gaten in deuren gedicht, de grote tafel in het spelershome gelakt , de buitenkant van de kantine heeft hij na het plaatsen van dubbel glas weer een fris verfje gegeven en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus ook veel dank aan Jaap.

De velden zijn weer in orde met nieuwe netten in de doelen. Op een zaterdagochtend om 08.00 uur samen met John en Tidde opgehangen. Ga dus niet aan de netten hangen, zodat we er een tijdje plezier van hebben. Nieuwe hekken zijn er waar de reclameborden in hangen.

Damanja, Suus en Tidde hebben de kleding en de ballen weer uitgezocht en let weer even op, dat na de wedstrijden en trainingen de ballen weer terugkomen.

Het seizoen kan dus weer beginnen en het bestuur dankt alle andere vrijwilligers, die er voor zorgen dat de club er weer op en top uitziet.

toegang kleedkamers
het veld ziet er goed uit in de nieuwe ramen
Klasse toch !