GROTE CLUBACTIE 2017

Op zaterdag 16 september 2017 start de Grote Clubactie. Dit jaar doet VV Kwadijk ook weer mee om zoveel mogelijk loten te verkopen voor de vereniging. Van de opbrengst per lot gaat maar liefst 80% (= € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Een lot kost € 3,-.
Ons doel dit jaar is om weer leuke jeugdactiviteiten te organiseren, waaronder een jeugdkamp en leuke traningsmaterialen.

Hieronder lees je meer informatie de Grote Clubactie.

Hoe wordt jouw kind Grote Clubactie Kanjer
Grote Clubactie Kanjer kan jouw zoon of dochter worden door zoveel mogelijk Grote Clubactie loten te verkopen voor VV Kwadijk. Wordt hij/zij uitgeroepen tot Kanjer, dan heeft hij/zij de meeste loten verkocht en is de beloning een cadeaubon €50 te besteden in onze webshop (je kan dan zelf bijv. een mooie bal, voetbaltas of trainingspak kiezen). Voor nummer 2 en 3 hebben we ook een leuke prijzen.

Wat is de bedoeling?
De jeugdspelers van de JO9 – JO13 en JO15 krijgen per speler 1 boekje mee. Als jeugdspelers uit andere teams interesse hebben, kan dat natuurlijk ook! Ook kunnen er loten in de bestuurskamer gekocht worden.

In de boekjes zitten loten, deze worden verkocht met automatische incasso. De koper vult zijn gegevens en rekeningnummer in bij ‘Eenmalige Machtiging’. Let op! Vraag bij het invullen van de gegevens naar het volledige rekeningnummer met IBAN en vergeet de handtekening niet! Het bedrag wordt eenmalig van de rekening afgeschreven, op het bankafschrift staat het lotnummer. Wanneer de koper een lot heeft gekocht, krijgt deze persoon een bedankbriefje.

Hoe komt jouw Kanjer aan een boekje?
De boekjes worden door de trainers/leiders uitgedeeld.

Wanneer is de actie?
De Grote Clubactie 2017 start op zaterdag 16 september. Vanaf die dag mag je kind beginnen met de lotenverkoop. De actie loopt tot 24 november 2017.

Boekje inleveren
Is het boekje vol of is hij/zij klaar met verkopen? Lever het boekje dan uiterlijk 26 november in in de daarvoor bestemde doos op de bar in de kantine.

Tip!
Leg de lotenkopers aan de deur uit wat er met het geld gebeurt. Mensen willen graag weten waar hun geld aan besteed wordt. Ons doel van de Grote Clubactie in 2017 is om geld op te halen voor leuke jeugdactiviteiten, waaronder een jeugdkamp en trainingsmaterialen.

Wij hopen dat we dit jaar een geweldig resultaat gaan neerzetten.
Kanjers, succes met de verkoop!