Goed nieuws

Iedereen weet dat de coronacrisis gevolgen heeft voor de sportclubs. De kantine is dicht tot 1 september, zodat er geen omzet en dus ook geen inkomsten zijn.

De Rabobank heeft een speciaal fonds voor noodlijdende verenigingen opengesteld. VV Kwadijk heeft een aanvraag ingediend om een bijdrage te mogen ontvangen. Tot onze grote vreugde heeft de Rabobank een positief bericht voor ons.

Wij mogen een cheque tegemoet zien van € 1000 en die wordt woensdag uitgereikt via een zogenaamde drive-through bij het filiaal van de Rabobank aan de Wielingenstraat te Purmerend. De uitreiking zal gedaan worden door Eric Zwart , directievoorzitter van de bank.

Hiervan zullen foto’s gemaakt worden , die later op de site, facebook en de facebookpagina Sport Waterland geplaatst zullen worden.

website Rabobank