De gezelligste voetbalclub waar kinderen het middelpunt zijn

Kwadijk – Omgeven door weilanden met schapen, paarden en weidevogels liggen de prachtige grasvelden van voetbalvereniging Kwadijk.

Plezier boven alles!

Het mooie van voetbalclub Kwadijk is de organisatie. Deze is kort en overzichtelijk om snel en flexibel te schakelen. Waarbij alle aandacht op de leden gericht is.

De doelstelling van de jeugdafdeling is, “plezier in voetbal met de kinderen als middelpunt.” Tijdens trainingen lopen alle niveaus samen warm. Hierdoor krijgen kinderen veel mee van gevorderde voetballertjes.

Kinderen leren heel veel en snel van elkaar, waarbij de geoefende hun rol als mentor heel serieus nemen. Ieder kind krijgt de nodige aandacht om zichzelf goed te ontwikkelen. Daarbij staan enthousiaste trainers hen bij. Het is geweldig te zien hoe kinderen gedurende het seizoen beter gaan voetballen. Degene die ‘geen bal kunnen trappen’ staan na enkele maanden hun mannetje in het veld.

Voetbalvereniging Kwadijk kent geen lange wachtlijsten. Alle faciliteiten als kantine, kleedruimte en toiletten worden zeer goed onderhouden. Bovendien is het trainingsmateriaal van hoge kwaliteit. De jeugd kan wel tot driemaal per week trainen. Waarbij zij een heel voetbalveld en meerdere trainers tot hun beschikking hebben.

Alle kinderen zijn van harte welkom en kunnen zich vrijblijvend inschrijven voor een proeftraining. Een betere manier om de ongedwongen gezellige en leerzame omgeving te proeven is er niet.  De kwaliteit van de trainingen en de sfeer van voetbalvereniging Kwadijk zal u verbazen.

Op dit moment hebben wij heel interessante trainingsmogelijkheden. Informeer daarnaar of ga direct naar het inschrijfformulier. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 06-51520245 of 06-50417943.

Wie weet gaat er in uw kind een kleine Cruijff schuil.

Graag tot ziens op één van onze trainingsdagen. Wij heten u van harte welkom.

Voor u en onze veiligheid houden wij ons strikt aan de coronamaatregelen van het RIVM. Uw en onze gezondheid staan centraal.