Club van 100

Doel:

De club van 100 heeft als doel  het financieel mogelijk maken van activiteiten voor de jeugdafdeling.

Het gaat hierbij niet om specifieke voetbalzaken.  Het is juist de bedoeling om activiteiten mogelijk te maken die niet uit de normale exploitatie te bekostigen zijn :

-team uitje.

-aanschaf materialen.

-organiseren van een jeugddag /spelletjesmiddag.

Wij zijn van mening, dat mede door deze extra activiteiten , er een betere invulling gegeven kan worden aan de jeugdopleiding.

Deze activiteiten zijn daarbij uiterst belangrijk om onze jeugd te binden aan VV Kwadijk en zo voor een betere doorstroming naar de senioren te zorgen.

Lid worden:

Leden , ouders, bedrijven en/of vrienden van VV Kwadijk kunnen lid

worden van de club van 100 , door minimaal € 50  per jaar te sponsoren.

Deze bijdrage zal gebruikt worden om de doelstelling van de club van

100 te realiseren.

Natuurlijk kunnen er ook door leden van de club van 100 ideeën voor

nieuwe activiteiten aangemeld worden bij de Jeugdcommissie.

Aanmelden:

Wilt u zich aanmelden  voor de club van 100

Neem dan contact op met de jeugdcommissie :

Jeugdcommissie@vvkwadijk.nl

Wat  krijgt u er voor terug ?.

We hechten er waarde aan om duidelijk te maken wat er met u geld is gebeurt , en wat u er naast de directe besteding binnen de jeugdafdeling voor terug zult zien.

• Een naamsvermelding van u of uw bedrijf op het club van 100 bord in het clubhuis.
  • Een uitnodiging voor u en uw partner voor de sponsoravond.