Aanleg Kunstgrasveld Kwadijk

Na een aantal gesprekken met de gemeente is het zover, we kunnen beginnen met de voorbereidingswerkzaamheden voor ons nieuwe kunstgrasveld. Het kunstgras wordt door de gemeente aangelegd, dit gaat in april 2014 gebeuren. Dus er is werk aan de winkel voor kwadijk.

De werkzaamheden die wij zelf gaan doen zijn onder andere

• Het verwijderen van de straatstenen.
  • Het kappen van de bomen rond het B-veld. Als iemand nog haardhout wil hebben hoor ik het graag.
  • Het verplaatsen van de lichtmasten. Wordt gedaan met behulp van hijskraan.
  • Het omleggen van leidingen.
  • Het slopen van de oude tennis kantine. Het voorste gedeelte de rest blijft bestaan.

Het is belangrijk dat wij als club veel dingen zelf doen, omdat we een budget hebben en hoe meer we zelf doen hoe meer geld er over is. Het geld wat we zo besparen daar kunnen we extra dingen voor laten doen. Met andere woorden hoe meer vrijwilligers, hoe mooier en beter het kunstgrasveld wordt!
De datums dat we gaan klussen zijn:

• 21 en 22 december
  • 28 en 29 december
  • 4 en 5 januari
  • 11 en 12 januari
  • 18 en 19 januari

Je kunt je opgeven voor een of meerdere dagen door een mail te sturen naar peter.waaksma@merkdsl.nl

DUS LAAT ONS WETEN WELKE DATUM JE KUNT HELPEN EN ZORGEN VOOR EEN MOOIE RESULTAAT.