E1 Kampioen

E1 kampioen

Zaterdag 2 april 2016.

De dag begon voor de meesten om een uur of 07:00. Om 07:45 uur richting de club vv Kwadijk. De gespannen gezichtjes kwamen 1 voor 1 richting kleedkamer. Om 08:00 uur begon het oppep gesprek met de trotse coach. Mooi weer, eigen veld en veel publiek. Hoe mooi kan je het hebben? Na Kampioen te zijn in de 6e klasse (2015) nu nog even in de 4e klasse. De warming-up was achter de rug en de scheidsrechter kwam het veld opgelopen. We gaan nu echt beginnen. Alleen bij winst zouden wij nu al Kampioen zijn. En met nog een paar wedstrijden te gaan, was de druk dan toch mooi weg. Wat werd er mooi gevoetbald en werd er gevochten. De tegenstanders Purmerland E2 waren erg goed en we gingen gelijk op. Al hadden wij in de 1e helft veel meer doelkansen,  toch de rust in met 2-1. In de kleedkamer was de spanning goed te merken.  We waren er zeker nog niet.  Duidelijk was dat we nog even flink aan de bak moesten.  Toen het 3-1 werd,  kwam het kampioenschapsgevoel toch wel aardig naar boven hoor. Wat was het enorm spannend. De vele intensieve trainingen waren niet voor niets geweest.  Ze hebben het echt verdiend. Ook wil ik alle trainers bedanken voor hun vrijwillige inzet en hun bijdrage aan dit mooie resultaat. Toppers zijn jullie.. Alle supporters bedankt. De mannen gaan dit niet vergeten.

………KAMPIOENEN………

GEFELICITEERD!!