Wedstrijdverslag ST SSV JO9-3 VV Kwadijk JO9-1 d.d. 30-9-17

Wedstrijdverslag ST SSV JO9-3 VV Kwadijk JO9-1 uitslag 2-13

Vandaag moesten we met de jongens en meid van de JO9-1 naar Schermerhorn waar we op volle “oorlogssterkte” tegen ST SSV moesten voetballen.

Het ging al meteen erg goed en scoorden aan de lopende band. De tegenstanders waren allemaal wel wat kleiner dan ons en het ging wel erg makkelijk, we stonden al snel met 0-10 voor….

Om het toch wat moeilijker te maken mochten de tegenstanders zelfs met 2 meer in het veld. Ook wilde de coach dat we voorin geen “balletjes gingen opwachten” met onze spits in buitenspel positie en we mochten alleen scoren uit een voorzet.

Die grote mensen regels waren wel even wennen maar ging heel goed. Een echte wedstrijd is namelijk de beste manier om te oefenen!

We hebben heel goed samen gespeeld en ik heb hele mooie voorzetten gezien vanaf de achterlijn. We leken het oude Ajax wel!

Uiteindelijk hebben we met 2-13 gewonnen. Er werd in de kleedkamer al gesproken over de platte kar door het dorp…

De coach is er de volgende 2 wedstrijden helaas niet bij maar heeft goede hoop dat het goed gaat komen met deze kanjers!