Wedstrijdverslag Kwadijk JO9-1 – De Rijp JO9-3 (8-2) dd 11 November 2017

Vandaag traden we in de eigen Kwadijk Arena op ons eigen privé grasveld aan tegen het altijd lastige sv De Rijp.

Het leek er even op dat het weer slecht zou worden en het regende ook tijdens de warming-up maar al gauw brak het zonnetje door en durfden de vele toeschouwers nu ook naar buiten om wederom een geweldige wedstrijd te zien. Het ging redelijk gelijk op en we scoorden al gauw uit mooie combinaties. De vele rondootjes slijten er al er al goed in en het tikken en vrijlopen wordt nu ook tijdens de wedstrijd goed in de praktijk gebracht. Daar is de coach héééél blij mee, goed gedaan kanjers! De inzet was ook heel goed, een kort overzichtje; Allison ging elk duel vol overgave in en lag dan ook regelmatig op de grond, Daan rende zoveel dat ie af en toe naar adem moest happen, Jelle S heeft toch weer stiekem met zijn punt gescoord, Nathan komt heel goed mee en begint het verdedigen goed te snappen, het chocolade been van Mika werkt nog niet maar zijn andere been scoort veel, Jelle van W krijgt de prijs voor mooiste drama en juichtechniek na zijn doelpunt, Joey schiet nu goed met binnenkant voet en wreef en probeert met alle macht de bal uit zijn goal te kijken, Tom heeft zijn linker been weer goed gebruikt en fantastische voorzetten gegeven vanaf de achterlijn. Timo bedankt voor het perfecte fluitwerk! Kortom, wederom een 8-2 overwinning in de tas! Komende training gaan we “driehoekjes” leren en bal aannames oefenen.

Tot dinsdag! de Coach