Sponsoring Jeugd kledingfonds

Omdat de sponsoring van de jeugdteams terugloopt, is er in de algemene ledenvergadering van seizoen 2016-17 besloten om het jeugdplan kledingfonds in het leven te roepen.

Alle VV Kwadijk jeugdteams (jongens & meisjes) worden voorzien van VV Kwadijk tenues, bestaande uit een shirt en een broek.

De VV Kwadijk Jeugdplan kleding wordt in bruikleen afgegeven aan de jeugdleden en de vereniging vraagt een geringe financiële tegenprestatie, namelijk de huur van € 20,00 per set Jeugdplan kleding per seizoen. De kosten van het aanschaffen van VV Kwadijk tenues liggen echter aanzienlijk veel hoger. Extra sponsoren, die een bedrag in deze Jeugdplanpot willen doneren, zijn dus van harte welkom!

Bent u die mogelijk geïnteresseerde sponsor, laat een bericht achter op jeugdcommissie@vvkwadijk.nl en wij nemen contact met u op!