Regels voor het veldgebruik

Regels voor het gebruik en de bezetting van de velden. Het wedstrijdsecretariaat verdeelt het veldgebruik en houdt hierin een eerlijke verdeling aan.

• De terreinconsul beslist over de bespeelbaarheid van de velden.
  • Als het A-veld is afgekeurd heeft het eerste bij wedstrijden altijd voorrang op de andere teams, dit is een KNVB-regel, hier is niet over te onderhandelen.

Prioriteit in de volgorde van het veldgebruik:

1. Inhaalwedstrijden, mits in overleg met het wedstrijdsecretariaat afgesproken, gaan voor een training. Het team dat traint wijkt uit naar de punt.
  2. Trainingen: trainingen rouleren tussen de velden, het wedstrijdsecretariaat deelt dit in en registreert het.
  3. Oefenwedstrijden alleen in overleg met het wedstrijdsecretariaat en bijvoorkeur op vrijdag. Het wedstrijdsecretariaat raadpleegt hierbij de terreinconsul.

Het wedstrijdsecretariaat,

Ineke Ontijt