Kwadijk bedankt Ronald voor goede jaren

Afgelopen november jl. hebben Ronald Smet en Voetbal Vereniging Kwadijk elkaar bedankt voor de goede samenwerking van de afgelopen vijf jaar. Ronald heeft samen met zijn technische staf vijf jaar geleden de selectie nieuw leven ingeblazen en behaalde als hoogtepunt drie jaar terug een promotie naar de vierde klasse. Door omstandigheden hebben beide partijen vorig seizoen besloten om Ronald te stoppen als hoofdtrainer van de selectie en heeft Dirk Ontijt als interim trainer zijn functie waargenomen. Ronald heeft op meerdere vlakken zijn betrokkenheid met de club laten blijken door het organiseren van diverse toernooien en evenementen. Via deze weg wil Voetbal Vereniging Kwadijk Ronald nogmaals bedanken voor zijn inzet en de resultaten van afgelopen jaren.

Om de technische staf te versterken is Jasper Buurs aangetrokken om ondersteuning te verlenen aan de selectie. Jasper is een welbekend clubmens en de vereniging is dan ook verheugd op de samenwerking met Jasper.