Kampioen JO12-1

Vandaag stond de laatste competitiewedstrijd op het programma. We gingen de wedstrijd in met 3 punten voorsprong op de nummer 2. We wilden niets aan het toeval overlaten en spraken af vol voor de winst te gaan. De eerste tien minuten hadden we het moeilijk om in ons spel te komen en Oosthuizen werd vooral gevaarlijk met afstandsschoten. Bij een van onze aanvallen kwamen we op 0-1 en toen kwamen we iets beter in ons spel en maakten al snel de 0-2 en de 0-3. We creëerden nog wat mogelijkheden, maar wisten die niet te benutten. Oosthuizen maakte vlak voor rust 1-3. Rust….

De tweede helft begonnen we onrustig en namen soms de verkeerde keuzes in balbezit. Oosthuizen maakte 2-3. Daarna ging de wedstrijd gelijk op en wisten we onze kansen te benutten. 2-4 en 2-5 en zo bleven we de laatste wedstrijd ongeslagen. Dan kan je wel zeggen, dat je terecht KAMPIOEN bent geworden.

Allemaal gefeliciteerd. Een super trotse coach Tidde.

P.S. Het bestuur feliciteert jullie met jullie Kampioenschap