FYSIO BIJ VV KWADIJK

Om alles te kunnen geven tijdens de wedstrijden, is het belangrijk dat je fit bent.

Blessures
Desondanks kan het voorkomen dat je last krijgt van pijntjes of geblesseerd raakt. Door een botsing op de training, door een actie tijdens de wedstrijd of gewoon zonder aanwijsbare reden. Dan is het belangrijk dat je snel weet waar je aan toe bent, zodat je je training erop aan kunt passen of zelfs behandeld kunt worden. En dat je weet of het verstandig is om het weekend weer te spelen of dat je beter rust kunt nemen.
Inloopspreekuur Fysiotherapie
Vanaf dit seizoen houdt Speer Fysio iedere donderdag een inloopspreekuur voor alle leden van VV Kwadijk. Senioren en junioren, meisjes en jongens, iedereen van VV Kwadijk die last heeft van een blessure, onwillige spier, knie of enkel kan terecht op het inloopspreekuur voor een eerste diagnose en advies.

Wanneer: iedere donderdagavond tijden en startdatum worden later bekend gemaakt
Waar: VV Kwadijk (boven de kantine)
Kosten: geen