Geslaagde dagen.

Hallo allemaal,

Op zaterdag 17 mei en op zaterdag 31 mei zijn er weer twee leuke evenementen georganiseerd bij VV Kwadijk.Op zaterdag 17 mei was er weer een Veteranentoernooi georganiseerd. De weergoden waren ons gunstig gestemd, het was prachtig voetbalweer.

Ik wil langs deze weg alle vrijwilligers en iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen om het weer een onvergetelijke dag te maken voor zowel de deelnemers als de club Kwadijk, heel hartelijk bedanken voor hun inzet! Grandioos!

Ook langs deze weg alle sponsoren groot en klein die met hun bijdrage dit toernooi hebben ondersteund ook namens VV Kwadijk heel hartelijk bedankt! We hadden zelfs een heuse podiumwagen van Worktrans geheel belangeloos ter beschikking gesteld! Top!

Zonder ook maar iemand te kort te willen doen wil ik toch graag één persoon apart noemen; Ronald Smet.

Ronald is de drijvende kracht achter dit Veteranentoernooi. Hij heeft nu voor het 3e achtereenvolgende jaar het initiatief genomen en de organisatie neergezet. Ronald top! Bedankt namens de club voor je inzet en enthousiasme!

Op zaterdag 31 mei was er weer de Jeugddag. Ook dit is langzamerhand uitgegroeid tot een jaarlijks evenement als afsluiter van een mooi seizoen. Ook deze dag hadden we prachtig zomerweer!

Ook hierbij gaat mijn dank uit naar alle vrijwilligers en sponsoren die het organiseren van deze Jeugddag mogelijk hebben gemaakt en natuurlijk ook naar het Jeugdbestuur die zich hiervoor hebben ingezet.

Net als bij het Veteranentoernooi wil ik hierbij  een tweetal personen even apart benoemen zonder daarmee anderen te kort te willen doen;

Peter Janneman en Jeroen Berg; Deze mannen zijn de drijvende kracht achter het ouder/kind toernooi wat elke Jeugddag plaats vind. Ik weet als geen ander dat het neerzetten van een speelschema en het rondmaken van teams een helse klus is. Jongens, namens de club bedankt voor jullie betrokkenheid en inzet!

De pizzabakker was trouwens een succes Jolanda!

Ik meen te kunnen stellen dat wij met deze 2 evenementen een mooi voetbalseizoen hebben kunnen afsluiten.

De volgende uitdaging ligt al op ons te wachten nl; Het in gebruik nemen van ons kunstgrasveld.

Hou de komende tijd de site in de gaten, omdat we e.e.a. toch feestelijk willen gaan openen, samen met de leden.

Grtjes en een fijne vakantie toegewenst,

Namens het Hoofdbestuur en het Jeugdbestuur van VV Kwadijk

Eric Binkhuysen